Babysang (Kansellert)

Babysang er et tilbud til deg som er hjemme med baby i barselpermisjon. Våren 2023 starter vi opp i Efteløt. Det er også mulighet til å være med på babysang i Kongsberg kirke.

To barn holdes høyt opp i været av sine foreldre. De er på babysang og opplever å være nært andre mennesker og bli kjent med kirken.

På babysang synger vi kjente og nye sanger, lærer rim og regler og beveger oss
til musikk. Varighet ca. 30 min. Opplegget passer for babyer 0 og 12 måneder. Barn mellom 1 og 2 år er også hjertelig velkomne.

Datoer for babysang våren 2023 i Efteløt:
Er du interessert i babysang, så ta kontakt med trosopplærer Benedikte:  benedikte.cecilie.renberg@kongsberg.kommune.no

Etter sangstunden samler vi oss til lunsj. Ta gjerne med egen niste, så ordner vi drikke. Tilbudet er gratis - ingen deltakeravgift.

Påmelding gjøres ved å sende e-post til:
benedikte.cecilie.renberg@kongsberg.kommune.no

Vi trenger navn på barn og forelder. Begge foreldre kan gjerne delta, da trenger vi navn på begge.

Velkommen til babysang - tid satt av til deg og barnet ditt der båndet dere imellom står i fokus. Ta kontakt hvis du lurer på noe.

Kontaktinformasjon for Efteløt menighet

Kirkekontoret i Sandsvær