Dåp

Velkommen til dåp i kirkene i Kongsberg og Sandsvær! Gjennom dåpen blir vi del av et fellesskap som strekker seg over hele verden - og gjennom alle tider.

I Den norske kirke blir de fleste døpt som spedbarn, men det er ingen aldersgrense for dåp. Konfirmasjonstiden fører hvert år til at mange unge ønsker dåp, og voksendåp blir stadig vanligere.

Det koster ingenting å døpes og den som døpes blir medlem i Den norske kirke. Passer ingen av de oppsatte dåpsgudstjenestene, så ta kontakt så finner vi gode løsninger. Her finner du mer informasjon om dåp i kirken våre. Lurer du på noe som du ikke finner svar på, ta gjerne kontakt med kirkekontoret.