En viktig tid - et viktig valg

Konfirmasjon i kirken handler om å utforske kristen tro og livets store spørsmål. Du er velkommen til konfirmasjon i kirken uansett om du tror, tviler eller bare er nysgjerrig.

To konfirmanter prater sammen og ler.

I konfirmasjonstiden får du lære mer om Gud og  deg selv. Vi snakker om livet – på godt og ondt. Samtidig får du mange nye opplevelser.

Bli med på en spennende reise frem til den høytidelige konfirmasjonsdagen!

Påmelding
Alle menigheter har påmelding til konfirmasjon. Informasjon om tidspunkt for dette kommer direkte fra kirken der du bor. Hvis du lurer på hvilken kirke du tilhører kan du skrive inn bostedsadressen din i "Finn din menighet"-søket nederst i artikkelen.

Tilrettelagt konfirmasjonstid
Alle har rett til en god konfirmasjonstid. Hvis du har behov for tilrettelegging, tar du og familien din kontakt med kirken din.

Se intervjuer med konfirmanter og konfirmantledere her

Kontaktinformasjon for Efteløt menighet

Kirkekontoret i Sandsvær