Jul i kirkene i Sandsvær

Vi er så glade for å kunne ønske velkommen til julegudstjenester i kirkene i Sandsvær. Jula er ikke avlyst, men det blir en annerledes jul enn det pleier. Til julegudstjenestene på julaften, 1. juledag og 2. juledag vil det være påmelding.

Jul i kirkene i Sandsvær

Vi ønsker velkommen til julegudstjenester i "Kirkene i Sandsvær" på følgende tidspunkt:

JULAFTEN

Tuft kirke kl. 14:45
Hedenstad kirke kl. 13:00 og 16:15
Efteløt kirke kl. 14:45
Komnes kirke kl. 16:15

NB: Julaftengudstjenesten i Tuft kirke kl.12:30 er dessverre kanselert pga få påmeldte.

1. JULEDAG

Efteløt kirke kl. 11:00
Hedenstad kirke kl. 11:00

2. JULEDAG

Komnes kirke kl. 11:00

1. NYTTÅRSDAG

Hedenstad kirke kl. 18:00

Påmelding til julegudstjenestene i "Kirkene i Sandsvær" starter mandag 7. desember kl.09:00.

Da kan du ringe Kirkekontoret i Sandsvær, mandag - fredag fra kl.09:00-12:00, på tlf. 32 86 61 82 eller sende e-post: kirkekontoret.sandsvar@kongsberg.kommune.no

hjertejulaften.jpg

Da ønsker vi alle ei fin adventstid og håper å se dere i kirkene våres i jula.

Kontaktinformasjon for Efteløt menighet

Kirkekontoret i Sandsvær