"Foreldremagi".

Diakoniutvalget i Sandsvær inviterer til åpen temakveld på menighetshuset i Efteløt, torsdag 14. februar 2019 kl. 18.00.                                                                                                            Psykolog Hedvig Montgomery holder foredrag om hvordan vi kan lykkes i foreldrerollen, og snakker blant annet om: «Hvordan får du et lykkelig barn? Hvilke feil er de vanligste foreldre gjør? Og hva er egentlig det viktigste du som forelder gjør i løpet av en barndom?”

"Foreldremagi".

Boka "Foreldremagi" er skrevet av psykolog Hedvig Montgomery.

Boken har ligget på bestselgerlisten siden den kom ut for et halvt år siden, og er første bok i en bokserie som er solgt til 23 land. I dette kurset deler Hedvig sine erfaringer og beste triks, og hjelper foreldre å finne en vei mot det alle ønsker: Barn og voksne som har det godt med seg selv.

Gratis inngang.

Kontaktinformasjon for Efteløt menighet