HIPP HIPP HURRA - for 17. mai

Vi feirer 17. mai i Sandsvær med Drive-in-gudstjeneste utenfor Efteløt kirke. Gudstjenesten begynner kl.12:00. Møt opp i god tid, slik at vi får plassert bilene på parkeringsplassene utenfor kirke, før gudstjenesten begynner.

HIPP HIPP HURRA - for 17. mai

I år vil det være bilene som får stå på parkeringsplassen vår utenfor Efteløt kirke, men vi håper at vi til neste år kan feire 17. mai igjen, slik som vist på bilde.

Efteløt musikkorps spiller, Anders Næss holder tale ved bautaen og Nina Kirkerød leder gudstjenesten, godt støttet av Efteløt musikkorps, organist og forsangere! Alle bilene blir dirigert inn på de to store parkeringsplassene utenfor kirken, og med god lyd fra mange høytalere, kan man sitte behagelig i sin egen bil, med nedrullede vinduer, og være med. Sangark blir delt ut og korpset vil være plassert sånn at vi kan se når de spiller.

17. mai bautaen.JPG

Vi avslutter utenfor kirken, klokka 13:00, med vår kjære nasjonal sang Ja, vi elsker.

Ja vi elsker skal synges i hele norge kl.13:00. At kor, korps og mennesker rundt i de tusen hjem, på samme tid synger nasjonalsangen, er et fint symbol på at vi står sammen også i denne koronatida. Velkommen til alle!

Kontaktinformasjon for Efteløt menighet

Kirkekontoret i Sandsvær