Ole Böhn, fiolin, og Geir Henning Braaten, piano, spiller verket av Johan Halvorsen, Edvard Grieg, Johan Svendsen, Christina Sinding, Edvard Elgar og Fritz Kreisler.
Ole Bøhn er først og fremst kjent som solist og innehar en rekke internasjonale og norske priser og ble i 2006 tildelt Kongens Fortjenestemedalje i Gull. I 2009 tiltrådte han stillingen som professor ved Sydney Conservatory of music.
Geir Henning Braaten har siden han debuterte i 1966 hørt til blant Norges mest profilerte og benyttede pianister. Han er mottaker av MIDEM-prisen for sine innspillinger av klaververk av Grieg.
Billetter kr 250 selges ved inngangen (vipps og kontant)
Det serveres kaffe og kake etter konserten
Arr: Hvitsten menighetskomité
