1-3 år: Fadderpakke

Fadderpakken inneholder en gave til dåpsbarnet på 1-, 2- og 3-års dagen etter dåpen.

Når et barn blir døpt i Søreide kirke eller tilhører menigheten, får en av barnets faddere med seg en gavepose. I denne ligger det en gave til ett-, to- og treårsmarkeing av dåpen. Gavene er ment som inspirasjon og oppmuntring til videre trosopplæring for foreldre og faddere.

Ettårsdagsgaven er en spisebrikke med teksten til "Å du som metter". Til toårsdagen får man en kveldsbønn i en enkel, hvit ramme til å gi barnet. Treårsdagsgaven er et memorylottospill med tegninger fra dåpen. Disse tegningene vil barnet kunne kjenne igjen i boken det får i kirken når det er bokutdeling til 4-åringer året etter.