Frivillig i kirken

Ønsker du å finne ut mer om frivillig arbeid i kirken? Eller bli frivillig medarbeider?

Nyhetsbrev fra frivillighetsteamet?

Kirken i Bergen består av 25 menigheter, spredd over hele byen. Det skjer noe i kirken sju dager i uken og vi har bruk for flere frivillige medarbeidere!

Det er aktivitet i kirkene våre hver eneste dag hele uken: Barnekor, kompisklubb, hyggetreff, tensing, bibeltimer, konfirmantundervisning og gudstjenesten på søndag - for å nevne noe.

Ønsker du å jobbe med kultur og musikk, diakoni, barn og unge eller være medhjelper i gudstjenesten? På sidene våre kan du lese mer om hva det vil si å være frivillig i kirken, finne ledige oppdrag på torget, eller melde din interesse for å bli frivillig. Ta kontakt med oss eller direkte med din lokale menighet. Vi hjelper deg gjerne med å finne din plass i fellesskapet.

Kontakt

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Settings for this website / Location -> "Allow"