Leder Kongsberg gravlund

Kongsberg kirkelige fellesråd har ledig 100% stilling som driftsleder på Kongsberg gravlund. I Kongsberg kirkelige fellesråd er det 8 gravplasser. Kongsberg gravlund dekker først og fremst bybefolkningen. I tillegg har en også gravplasser i Jondalen, ved Kongsberg kirke, Kongsberg gamle kirkegård, Hedenstad, Efteløt, Komnes og Tuft.

Arbeidsoppgaver

• Drift og vedlikehold
  • Administrasjon og forvaltning

Det er ønskelig med følgende kvalifikasjoner og bakgrunn

• Utdannelse innen «grønt»-faget
  • Erfaring fra fagfeltet
  • Gravemaskinførerbevis
  • Kompetanse innen IT
  • Må kunne skrive og snakke godt norsk

Driftslederen på Kongsberg gravlund går inn i et team av kirketjenere/kirkegårdsarbeidere bestående av 7 årsverk i tillegg til ekstrahjelp i sommerhalvåret. Kongsberg gravlund vil være det primære tjenesteområdet, men en forutsetter fleksibilitet og utstrakt grad av samarbeid om felles arbeidsoppgaver innenfor hele fellesrådsområdet. Noe helgearbeid må påregnes.

Vi søker etter en person med gode samarbeidsevner og som trives med fysisk arbeid og å jobbe i team. Personlig egnethet vektlegges. Søkeren må være medlem av Den norske kirke.

Tilsetting og avlønning i henhold til lover og reglement og KA's tariffavtaler. Pensjonsordning i KLP.

Opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til kirkeverge i Kongsbergt, Oddvar Etnestad, tlf. 97599446. Elektronisk søknad via Webcruiter.

Søknadsfrist: 10. april 2018