Gravplassarbeider

Kongsberg kirkelige fellesråd søker gravplassarbeider i 100% stilling. Stillingen er del av et team på 9 ansatte som har ansvaret for drift og vedlikehold av kirker og gravplasser. Er du praktisk anlagt, og kan se for deg å jobbe med både gravplasser og vedlikehold av bygg og maskiner? Da er kanskje dette jobben for deg.

Gravplassarbeider

Kongsberg er en kommune med rikt kirke- og kulturliv. Kommunen har 27.000 innbyggere og består av 5 menigheter. Kongsberg kirkelige fellesråd (KKF) har overordnet ansvar for forvaltning og drift av 6 kirker og 8 gravplasser. KKF har 2 kirkekontorer som har beliggenhet i Kongsberg og Efteløt, samt et eget kontor for gravplassforvaltningen lokalisert til Gomsrud gravlund.

Arbeidsoppgaver:

• Daglig vedlikehold av gravplass/parkanlegg, bygninger og maskiner herunder gressklipping, snøbrøyting, rengjøring og forefallende oppgaver.
  • Delta i praktisk tilrettelegging og gjennomføring av gravferder.

Kvalifikasjoner:

• Relevant bakgrunn innenfor grøntarbeid
  • Teknisk forståelse og erfaring fra vedlikehold av maskiner
  • Maskinførerbevis - gravemaskin
  • Førerkort klasse BE

Personlige egenskaper:

• Strukturert og løsningsorientert
  • Imøtekommende og utadvendt
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

• Lønn etter avtaleverket for kirkelig sektor (KA)