Babysang i Tuft kirke

Babysang er et tilbud til deg som er hjemme med baby i barselpermisjon. Høsten 2021 starter vi opp i Tuft kirke. Det er også mulighet til å være med på babysang i Kongsberg kirke.

Babysang i Tuft kirke

På babysang synger vi kjente og nye sanger, lærer rim og regler og spiller på rytme-instrumenter. Varighet ca. 30-45 min. Opplegget passer for babyer mellom 0 og 12 måneder. I Tuft kirke er det også mulighet til å komme med barn som er mellom 1 og 2 år.

Babysang høsten 2021 i Tuft kirke

• 13. september
  • 27. september
  • 11. oktober
  • 25. oktober
  • 8. november
  • 22. november
  • 6. desember

Kl. 11:30 – sangstund / kl. 12:15 - lunsj

Etter sangstunden spiser vi lunsj sammen i kirkestua.
Ta med egen matpakke. Kaffe og te blir servert.

Tilbudet er gratis - ingen deltakeravgift. Påmelding skjer på facebookgruppa facebook.com/groups/trosopplaringisandsvar/ eller på tlf/e-post.

Informasjon om babysang i Kongsberg finner du her: facebook.com/babysangkongsbergkirke

Velkommen til babysang - en time som er satt av til deg og barnet ditt der båndet dere imellom står i fokus.

Kontaktinformasjon for Tuft menighet

Kirkekontoret i Sandsvær