Tårnagent - 8 år

Har du lyst å gå på symboljakt og skattejakt i kirken? Lurer du på hva slags mysterier du finner i bibelen? Liker du agentmat? Har du lyst til å vite hva som står på kirkeklokkene? Da er du klar for å være Tårnagent!

Tårnagent - 8 år

Hedenstad arrangerer Tårnagenter som et trosopplæringstiltak for alle 8-åringer hver høst (september/oktober) i kirken. Arrangementet er en ukekveld (ofte tirsdag) etter skoletid, så avsluttes alle oppdrag på ettermiddagen så agentene rekker komme hjem til middag og kveldsaktiviteter.

Agentene utforsker kirken både høyt og lavt og ønsker alle agenter som vil være med, velkomen. Så er du en agent med klokketårnskrekk eller andre utfordringer, ta kontakt med kirken så ordner vi en løsning.

Superagenten trenger ha med seg flere superagenter (foresatte/voksne) til å hjelpe til med agentmat, mysterier og tårnturer - bli med og opplev kirka på en mystisk og spennende måte!

For 2018 er det Tårnagenter i Hedenstad tirsdag 23. oktober kl. 14:00-18:00 (med mulighet for å være igjen på agentfilm til kl. 20:30). Reservedato (om det blir mer enn 12 agenter som melder seg på) er tirsdag 30. oktober kl. 14:00-18:00. Begge datoer er arrangementet i Hedenstad kirke og det vil være tilbud om transporthjelp fra skole til kirken om agentene ønsker dette. Brev med invitasjon kommer i posten.

Kontaktinformasjon for Hedenstad menighet

Kirkekontoret i Sandsvær