Former påsken

"Former påsken" arrangeres en helg i forkant av påsken hvor 10 åringer samles for å høre om påsken og være med på et større formingsprosjekt i forbindelse med påsken. "Former påsken" har oppstart i 2018.

Former påsken

"Former påsken" er et arrangement en helge-dag i forkant av påsken hvor det er blanding av lesestund, aktiviteter, mat og forming. Hvert arrangement får sitt formingsprosjekt slik at ingen av arrangementene er like. Hva produkt som blir ut av prosjektet blir derfor en overraskelse til hver påske. Det er et ønske om at produktet kan stilles ut eller brukes i løpet av påsken i lokal kirke. Og noe å ta med hjem til påsken også.

Formingsprosjektet kan være alt fra snøfigur, påskelandskap, megaegg, påskebilde eller lignende.

Kontaktinformasjon for Hedenstad menighet

Kirkekontoret i Sandsvær