Babysangtreff

Har du fått baby siste året eller går hjemme med småbarn inviteres du med barnet til formiddagstreff ca hver 14. dag på vårhalvåret til sang, formiddagsmat og litt faglig påfyll rundt tema baby og småbarn.

Babysangtreff

Babytreff er et tilbud for barnet det første leveåret og barnets omsorgperson(er). Det kan være mamma, pappa, bestemor, tante, dagmamma eller andre som har omsorg for barnet (Barnet trenger ikke å være døpt for å være med).

Vi møtes hver 14. dag (torsdager) på Hedenstad menighetshus med niste og spiser litt sammen, synger og har sangleiker på gulvet og snakker om det å ha omsorg for et lite barn. Vi holder på i ca. 1,5  timer og tilpasser dagsform, antall barn, behov og ønsker.

Vi synger sanger fra blant annet "Gynge lite grann" , både kristne og kjente barnesanger, alle med fokus på alder og bevegelser.

Vi tar opp et tema om barn og omsorgsrollen hver gang; trosopplæring, blikk-kontakt, kuldeskader, gode vaner og rytme, Trafikksikkerhet, solvett, fremedlegme i hals og andre temaer som er aktuelle.

Hedenstad menighetshus ligger i Sunnegrenda, Lågendalsveien 87, 3619 Skollenborg

Kontaktinformasjon for Hedenstad menighet

Kirkekontoret i Sandsvær