Operagutta holder sommerkonsert i Hedenstad kirke, lørdag 30. juni kl.19.30.

I løpet av 15 år har Operagutta spilt for titusenvis av folk i Telemark og Vestfold. Deres kombinasjon av folkelighet og humor med profesjonalitet til fingerspissene har vært en oppskrift folk kommer igjen for å se sommer etter sommer. Med et vidt repertoar bestående av flerstemte harmonier, smektende musikalsanger, sommerlige viser og så klart litt svulstig opera er dette en konsert man bør får med seg.

Operagutta holder sommerkonsert i Hedenstad kirke, lørdag 30. juni kl.19.30.

For første gang gjester gutta Buskerud fylke og med seg som gjest har de fått lokale superkrefter med skuespiller og sanger Malin Skjolde. Vel møtt til årets sommerkonsert i Hedenstad kirke!

Billetter selges både i døren på konsertdagen, men også ved forhåndssalg ved å ringe 934 11 716. Bill. á kr. 300,- ved inngangen.

Velkomme til konsert!

Kontaktinformasjon for Hedenstad menighet