Sokneprest i Nordre Sunnmøre prosti med Giske og Vigra sokn som særleg tenestestad. Søknadsfrist 05.05.23

Det er ledig stilling som sokneprest i Nordre Sunnmøre prosti med Giske og Vigra sokn som særleg tenestestad.

Giske kommune har ca 8700 innbyggjarar. Kommunen har eit særprega kystmiljø med storslått natur og idylliske fiskevær. Her er det blomstrande kulturaktivitet og ein fantastisk kystnatur midt i eitt av Noregs mest populære turistområde.

Marmorkyrkja på Giske vart bygd på 1100-talet av den mektige ”Arnungeætta” og fungerer i dag som soknekyrkje for øya.

Giske kyrkjelege fellesråd har tilsatt kyrkjeverje, kyrkjelydsspedagog, diakoniarbeidar (ungdom), sekretær/kyrkjetenear,reinhaldar, kantor og organist. Det er to prestar i Giske kommune. Ein av prestane er oppnemnd som medlem av Giske kyrkjelege fellesråd. Det er eit nært og utstrakt samarbeid mellom prestane i området, med felles kyrkjekontor på Giske rådhus på Valderøya.

På denne lenka kan du lese meir om stillinga

På denne lenka kan du søkje på stillinga