Ordinasjonar og vigslinga i Møre bispedøme

Kirsti Elise Evensen Bjåstad er ordinert til prest i Sula sokn og Spjelkavik sokn og Elise Frøyen er vigsla til kateket i Herøy.

Søndag 28.oktober var det fest i Herøy kyrkje; då biskop Ingeborg Midttømme vigsla Elise Frøyen til kateket i Herøy.

PRESTEORDINASJON

Søndag 21. oktober føretok biskop Ingeborg Midttømme ordinasjon av Kirsti Elise Evensen Bjåstad i Langvåg kyrkje. Etter at ein i Møre bispedøme måtte skjære ned på prestestillingar, blir dette ei kapellanstilling som både Sula og Spjelkavik skal dele på og får glede av.

19. september vart Anders Barstad ordinert til sokneprest i Tresfjord og Vike sokn i Indre Romsdal prosti. Sjølve ordinasjonen vart foretatt av biskop Ingeborg Midtømme i Spjelkavik kyrkje (bildet under)

KATEKETVIGSEL

Søndag 28.oktober var det fest i Herøy kyrkje; biskop Ingeborg Midttømme vigsla Elise Frøyen til kateket.