Fortel om jobbar som forandrar

Unge som har utdanna seg til og gått inn i vigsla stillingar i Den norske kyrkja fortel om utdanning og yrke i rekrutteringsmagasinet "Jobb som forandrer", som Kyrkjerådet no distribuerer. I magasinet møter vi m.a. kateket Anne Marie Sødal i Fræna. Målet med kampanjen er å rekruttere fleire til jobb i kyrkja.

Fortel om jobbar som forandrar

Magasinet presenterer breitt dei forskjellige yrka du kan velje i kyrkja; prest, diakon, kateket, organist. Gjennom møte med unge frå heile landet fortel dei om sine liv og sine val, og om korleis dei opplever jobben i kyrkja.

Magasinet fortel også litt om trendar og unge sine vegval, gir oppdatert informasjon om studiestader, aktuell statistikk og presenterer student-enquetar frå alle profesjonsstudia.

Rekruttering
Magasinet i papirformat kan bestillast etter behov, og vi håper at bispedøma og dei kyrkjelege fellesråda har rekrutteringsarenaer og -aktivitetar der dette magasinet kan brukast aktivt, seier rådgivar Ragna Dahlen i Kyrkjerådet. Kyrkjerådet held no fram rekrutteringsarbeidet med det nettverket som er etablert i dialog med bispedøme, utdanningsinstitusjonar, organisasjonar og fagforeningar.

jobb som forandrer.jpg

Les heile magasinet på nett

Les mer om kateket Anne Marie Sødal

Nettside:  Jobb som forandrar