TårnAgent Tv - serien for alle Tårnagentar store som små!

Serien rettar seg mot 3.klassingane som ikkje fekk vere på TårnagentHelg i år, men vi trur den vil passe for både større og mindre barn. Vi legg ut episodane etterkvart som dei blir publisert. Håper både store og små vil ha glede av serien.

TårnAgent Tv - serien for alle Tårnagentar store som små!

Årets 3.klassingar fekk ikkje oppleve TårnagentHelg som vi skulle hatt no rett etter påske. Som eit lite plaster på såret spelar vi no inn TårnAgentTV - ein serie på 4 eller 5 episodar der vi utforskar kyrkja, slik Tårnagentane skulle ha gjort.

Episodane blir lasta opp på YouTube-kanalen vår, og blir også publisert her på FaceBook. Og sjølv om Tårnagenthelg er for 3.klassingar, går det fint an å sjå for både yngre og eldre barn, og kanskje også ein og anna vaksen. Sjå teaseren for å sjå ein liten smakebit...

Første episode handlar om tårnet.
Kor mange trapper er det opp? Kor høgt er tårnet? Og kvifor har vi eigentleg tårn?

I andre episode skal vi utforske våpenhuset.
Kvifor heiter det egentleg det? Og kva slags våpen er det snakk om?

Tredje episode kjem fredag 22. mai. Snurr film :)

Kontaktinformasjon for Sula kyrkjelyd

Tirsdag-fredag 10:00-14:00