Rom for deg

Kyrkja har rom for alle, og kyrkja rommer heile mennesket. Med både tankar og kjensler, tru og tvil. I haustens kyrkjeval kan du vere med å sikre ei landsdekkande og aktiv folkekyrkje.

Rom for deg, ett av 11 motiver. (Foto: Jarle Hagen)

Ein ny kampanje i høve kyrkjevalet 2019 frå Den Norske kyrkja viser ulike menneske i ulike situasjonar og med ulike kjensler. Det dei har til felles, er at det er rom for dei i kyrkja. Der er det rom for deg også. Uansett kven du er, og kva du tenkjer og kjenner på.

Treng du nokon å snakke med?
På Nettkirken - https://nettkirken.no/ kan du sende e-post eller chatte med ein prest. Du kan og be ei bøn eller tenne eit lys på den digitale bønneveggen.

Kontaktinformasjon for Sula kyrkjelyd

Tirsdag-fredag 10:00-14:00