Julesongkveld i kyrkja - kjente og kjære salmar frå salmeboka

Søndag 17. desember inviterer vi til julesongkveld i Langevåg kyrkje. Gudstenesta på Vonhytta vart dessverre avlyst i år, men dette er eit godt alternativ. Kom som du er med den stemma du har! Vi gler oss til å sjå deg og synge kjære og kjente salmar i lag.

Julesongkveld i kyrkja - kjente og kjære salmar frå salmeboka
Søndag 17.12.23 kl. 20.00 i Langevåg kyrkje
Julesongkveld, med kjente og kjære salmar frå salmeboka

Sula sokn inviterar til julesongkveld søndag 17.desember i Langevåg kyrkje.
Dette vert eit annleis og fullstendig lavskuldra møtepunkt der vi treffes for å synge i lag.

Vi stiller med open og varm kyrkje, pianist, mandarinar og kaffi/te og repertoaret blir kjende og kjære julasongar henta frå salmeboka.

Kom som du er med den stemma du har!

Arrangementet er gratis, men det vert mulighet til å gi eit bidrag til Langevåg Røde kors sitt prosjekt «Hjerterom- Sula og omegn» som vil dele ut matkasser til jul for alle som ber om hjelp.

Vi vonar å sjå deg!

Varmt velkomen