Varmt velkomen til God Kveld gudsteneste!

God Kveld gudsteneste er ein utruleg fin samlingsstad. Det er noko med det når kvelden kjem og ein kan få komme til kyrkja og bare være. Her er døra open for alle som ynskjer å ta del i ein litt anna type gudsteneste - ein gudsteneste med aktuelt tema og meir musikk. Merk at vi har endra tidspunktet til kl. 18.00. Varmt velkomen!

Varmt velkomen til God Kveld gudsteneste!

Kveldens tema er:
BARNETRU

Det blir spanande å høyre kva sokneprest Anders Barstad og kveldens gjest Ole Andre Rønneberg vil løfte fram i høve dette temaet, og kjekt å høyre kva musikk forsongarane og band syng og spelar som ei fin ramme rundt det heile.

God Kveld gudsteneste er ein utruleg fin samlingsstad. Det er noko med det når kvelden kjem og ein kan få komme til kyrkja og bare være. Her er døra open for alle som ynskjer å ta del i ein litt anna type gudsteneste. Bandet og forsongarane blir leia av kapellmester Geir Harald Eikrem som leverer aktuell musikk som passar med kveldens tema. Under God Kveld- har ein og mulighet til å gå til nattverd. Etter gudstenesta serverer vi kyrkjebrus og snacks - så bli gjerne igjen for ein liten prat.

Har du lenge lurt på kva God Kveld gudsteneste eigentleg er - så oppfordrar vi deg til å komme.
Det kan fort være at du likar deg veldig godt!

Gudstenesta passar for ungdommar og vaksne.
Vi ynskjer hjarteleg velkomen!

Sjå under for dag og tidspunkt:

Kontaktinformasjon for Sula kyrkjelyd

Tirsdag-fredag 10:00-14:00