1.klassingar - utdeling av bok og opplevingssamling!

No er det 1.klassingane sin tur til å kome til kyrkja igjen. Vi inviterer både til opplevingssamling og gudsteneste med utdeling av 1.klassebok.

1.klassingar - utdeling av bok og opplevingssamling!

1.klasseboka er eit av dei store høgdepunkta i kyrkjelyden i løpet av året. På to opplevingssamlingar og to gudstenester blir kyrkjene fyllt av forventningsfulle 1.klassingar.

På samlinga skal vi bli meir kjent i kyrkja og med gudstenesta. Vi skal og førebu oss til søndagens gudsteneste, der det vert delt ut bok til 1.klassingane. Kanskje kan vi også prøve å finne ut kor stor Gud eigentleg er? Til slutt et vi litt saman.

Langevåg kyrkje:

Opplevingssamling torsdag 18.jan. kl. 17.30-19.15
Gudsteneste søndag 21.jan. kl. 11.00

Indre Sula kyrkje:

Opplevingssamling torsdag 25.jan. kl. 17.30-19.15
Gudsteneste søndag 28.jan. kl. 11.00

De vel sjølv kva for samling og gudsteneste de vil gå på, men vi treng påmelding til samlinga pga. innkjøp av mat.

Påmelding her!

Velkomen!