Påmelding til lysmesse i Stranda kyrkje

Pga. retningslinjene for smittevern kan vi berre være 50 personar på gudsteneste i Stranda kyrkje. Difor oppfordrar vi alle som har tenkt seg på lysmessa om å melde seg på, her er det «førstemann til mølla» prinsippet som gjeld.

Påmelding

Ved påmeldinga skriv ein inn namn, epost og mobil nr. (Du får så tilsendt ein email som bekreftar påmeldinga.) Påmeldingslistene vert automatisk sletta 14 dagar etter gudstenesta.

Tidspunkt for lysmessa er kl.18.00 søndag 29.nov.

Påmelding i link under:

Påmelding til lysmesse i Stranda kyrkje

Minner om generelt smittevern

• Hald minst ein meters avstand til andre
  • Sprit henda når du kjem til kyrkja
  • Hald deg heime viss du føler deg sjuk.

Velkomen til gudsteneste i Stranda kyrkje!

Kontaktinformasjon for Storfjorden kyrkjelege fellesråd

Ødegårdsvegen 3, 6200 Stranda