Påmelding til gudsteneste i jula i Stranda kyrkje og Liabygda kyrkje

Her kan du melde deg på gudstenestene i jula i Stranda kyrkje og Liabygda kyrkje. Påmeldinga opnar kl.09.00 fredag 17.des.

Påmelding til gudsteneste i jula i Stranda kyrkje og Liabygda kyrkje

No kan vi kun vere 50 personar i kyrkjene når ein sit i faste tilviste plassar. Sidan det er så få plassar pr. gudsteneste så vel vi å ha påmelding til alle gudstenestene i jula.

Du kan melde deg på ønska gudsteneste i jula ved å klikke på lenken under og registrere deg. Eller du kan ringe kyrkjekontoret på tlf. 40441522.

Ver tidleg ute med påmelding, og seinast lillejulaften kl. 13. Maks 50 deltakarar får plass i Stranda kyrkje. I Liabygda kyrkje er det maks 35 deltakarar.

Munnbind er påbudt når du beveger deg i kyrkjerommet og ikkje kan ha 1 meter avstand til andre. Ta med eige munnbind.

Julaftan

Påmelding til gudsteneste i Liabygda kyrkje 24.12 kl.11.30