Vi inviterer til sangstund, frilek og spennende samtaler for de voksne i Storetveit menighethus hver onsdag fra klokken 11-13.
Hver gang trekker vi et spørsmål fra spørsmålsboksen som retter seg spesielt mot foreldre. Det er mange som opplever at det dukker opp ulike spørsmål og bekymringer, når man får barn. Livet blir aldri helt det samme med disse små som bringer fram både det beste og det verste i oss. Her kan vi møtes med lave skuldre. Vi kan både få le av de komiske øyeblikkene som oppstår i hverdagen, og dele våre erfaringer og bekymringer med andre. Ikke fordi vi skal være «foreldrepoliti» for hverandre, men for å lette på trykket og innse at vi er flere som kjenner på de samme tingene i foreldrerollen. Håpet vårt er at du/dere kan få nye bekjentskap og oppleve dere mindre alene i «alt» det man kjenner på i sin familiehverdag.
Alle tar med egen lunsj. Du får frukt, kaffe og te her. En gang i måneden blir det kafé med noe godt. Varmt velkommen!
Datoer høsten 2026:
Hver onsdag fra 2. september til 25. november!
