STØTT STORETVEIT MENIGHET

Menighetsrådet, de ansatte og frivillige medarbeidere har et ønske om å drive et godt menighetsarbeid til glede for alle som søker kirkens tilbud. Vi satser stort på diakoni, ungdomsarbeid, trosopplæring og gudstjenester.

Vi ønsker om å tilby et godt menighetsarbeid til glede for alle som søker kirkens tilbud, og å være en trygg støttespiller til livets opp- og nedturer. Vi arbeider for å kunne tilby kor, musikkopplevelser, støttegrupper og sosiale samlingspunkt til alle som ønsker å høre til og føle fellesskap med lokalkirken sin.

Gudstjenestene er et av våre viktigste samlingspunkt, og vi er så heldige å ha det flotte kirkebygget vårt for å holde dette. I tillegg til selve kirken, har menigheten også sitt eget menighetshus. Her møtes vi for korsamlinger, kirkekaffe, ungdomsarbeid, med mer. Menighetshuset er også ment å være et tilskudd til lokalmiljøet, og kan leies både til ukentlige samlinger, og også til livets større hendelser.

Menighetshuset ble ferdigstilt i 1957, og ble den gang finansiert med pengeinnsamling fra menigheten. Nå, over 60 år senere, er det igjen behov for støtte fra lokale hjelpere, da bygget har behov for omfattende vedlikehold.For å ta vare på menighetshuset vårt, og for å kunne arbeide videre for å gi et bredt menighetstilbud, trenger vi støttespillere som bidrar økonomisk.

Ønsker du å bli giver til Storetveit menighets arbeid, kan du trykke på knappen her og fylle ut skjema:

Dersom du ønsker å støtte rehabiliteringen av menighetshuset, kan du bli fast giver til dette spesifikke prosjektet ved å fylle ut dette skjemaet:

Støtt menighetshuset-knapp.png

Du kan naturligvis endre avtalen når du selv vil.

Tusen takk for at du støtter vårt viktige arbeid!