Planlegg konfirmantpåmelding!

Nå begynner 2010-kullet å tenke på konfirmasjon. Hjelp dem til å velge! Heng dere på den nasjonale kampanjen!

Planlegg konfirmantpåmelding!

All erfaring viser at tidlig kommunikasjon er en nøkkelfaktor for å få gode deltakertall i konfirmantarbeidet. 8.april til 5.mai kjøres an kampanje fra kirken nasjonalt på Tik Tok/SoMe mot målgruppen. Den viser videre til menighetenes nettsider. Det er derfor kjempeviktig å ha informasjon tilgjengelig der. Forberedelser til kampanjen bør bestå av å gjøre påmelding og informasjon om konfirmanttiden tilgjengelig og oppdatert på egne nettsider. Pass på å ha informasjon om lokalt konfirmanttilbud oppdatert! Selvfølgelig er innholdet viktig også!! Alle detaljer trenger ikke være klare, men et hovedriss av innhold og opplegg er viktig.
Bruk lenken til Borg kampamjeplan under, og klikk dere inn i Ressursbankens temasider.
Kirkerådet betaler all annonsering nasjonalt; gå ikke glipp av muligheten til å få lokal effekt av dette!
Det drives masse godt konfirmantarbeid i menighetene, og tallene for konfirmanter 2023 er gode. Så det er all grunn til å gå til arbeidet med optimisme og stolthet!