Fakturainformasjon

Fakturaer utstedes til:

Den norske kirke v/ Borg bispedømme

Postboks 799 Sentrum

0106 Oslo

Alle fakturaer må merkes med fakturareferanse, hvis ikke annet er oppgitt brukes fakturareferanse (kundens ref.): 2203101 Anne Sofie Rosenvinge

Fakturaer kan sendes på en av følgende måter:

1. Primært som EHF-faktura (Elektronisk Handels Format). Til org. nr.: 818 066 872.

2. Sekundært som PDF i vedlegg i e-post direkte til fakturamottak:  mb.12908@xledger.net

Merk: Kun én faktura med evt. vedlegg/spesifikasjoner pr e-post.

3. Unntaksvis godtas faktura sendt i post til: Den norske kirke v. Borg bispedømme, Postboks 799 Sentrum, 0106 Oslo.

Vi ber om minimum 14 dagers betalingsfrist, vanligvis 30 dager.

Leveringsadresse:

Dersom ikke annet er oppgitt er leveringsadresse for varer til Borg bispedømmekontor:

Bjarne Aas gate 9

1606 Fredrikstad