Start påmeldingen til konfirmasjon nå!

Den nasjonale kampanjen om konfirmasjon startet 20.03 og går til 09.04. Menighetene får skikkelig drahjelp til påmelding lokalt ved å være offensive nå

Start påmeldingen til konfirmasjon nå!

I Borg flatet nedgangen i oppslutnng ut i 2022; 74% av døpte 15-åringer konfirmeres. Det betyr at arbeidet er i god flyt!  Men det er potensiale for å nå lenger ut. God kommunikasjon er ikke minst viktig for å nå ut til ungdommer som ikke er døpt; og for å presentere alt det gode som gjøres.
En felles nasjonal kampanje hjelper til med å nå igjennom på mange flater. Og tidlig påmelding er kjempeviktig for å få igang den gode praten om konfirmasjon i årskullet.
Kampanjen har to målgrupper, både konfirmantene og deres foresatte. Kirkerådet har satt i gang TikTok-kampanje rettet mot kommende konfirmantkull, samtidig ønsker vi her i Borg å fokusere på foresatte som målgruppe. For at dette skal virke, må informasjonen på lokale nettsider være god og oppdtatert, slik at alle som søker opplysning om kirkelig konfirmasjon får det. Målet er at unge i Borg skal få lyst til å konfirmerer seg kirkelig, basert på ryktet om god kvalitet gjennom konfirmasjonsåret i kombinasjon med god og tidlig informasjon i forkant av oppstarten. Konfirmantene er kirkens vakreste eventyr, og de fortjener det beste av hva kirken kan by på
Følg lenken under, og ta i bruk ressursene som finnes!