Diakoni i Bjørgvin

Guds hjarte bankar for verda. Gjennom sine medarbeidarar på jorda – du og eg – har Den treeinige Gud eit ønskje om å kunne vise si kjærleik, omsorg og engasjement for ein betre verd for alle. Gud har og eit ønskje om dialog med deg og meg. Dette vert kalla diakoni.

Innsamlingsaksjon i Fjaler. Foto: Knut Arne Kummeneje

Diakoni er med andre ord ei teneste for medmennesket og skaparverket og ei teneste for Gud – lokalt og globalt gjennom nestekjærleik, inkluderande fellesskap, vern om skaparverket og kampen for rettferd.

Du kan vere med å gjere ein skilnad.  Vil du?

Om diakonen

For å synleggjere og bære det diakonale oppdraget saman med den lokale og globale kyrkjelyden, er diakoner særleg vigsla til å leie omsorgsarbeidet i kyrkja. Diakonen har eit særleg fagleg ansvar og er leiar av eige arbeid. Diakonen har sin identitet i kyrkja, og arbeider for menneskers beste i lokalmiljøet, ofte i samarbeid med offentlege og frivillige instansar.

Nokre kyrkjelydar vil at diakonen skal arbeide med særskilde lokale utfordringar. Eksempel på ulike profilar kan vere:

- Ungdomsdiakoni

- Sorg og kriser

- Sjelesorg og institusjonsarbeid:

- Barn/familie/samliv:

- Fellesskapsbyggjande arbeid og nettverksarbeid:

Om din kyrkjelyd har diakon: ta kontakt med din diakon for å høyre kva du kan bidra med. Om du treng nokon å gå saman med i ei vanskeleg tid: ta da og kontakt med diakonen. Diakonen er der for deg.

Er du med? Vil du vite meir?

Ta kontakt med diakonirådgjevar Vetle Karlsen Eide for meir informasjon om det Gud gjer i verda i dag gjennom kyrkja – deg og meg.

Miljø og integrering

Ved Bjørgvin bispedømekontor har vi også ei stilling som dekkjer arbeidet med utviklingshemma. Denne stillinga har Roar Strømme.