Sorgen det ikke sendes blomster til

Sjå opptak av temakvelden "Sorgen det ikke sendes blomster til" om omstillingar ved samlivsbrot. Videoen inneheld to føredrag.

Stein Hardeng delte erfaringar frå sorggrupper etter skilsmisser.

Mange menneske opplever samlivsbrot og mange opplever brotet som ei sorg det ikkje blir sendt blomar til. Kva kjenneteiknar denne sorga og kva omstillingar krev eit samlivsbrot? Kvar fører livet oss etter brotet?

Stein Hardeng er tidl. generalsekretær i Stiftelsen Kirkens familievern og høgskulelektor ved VID Vitenskapelige høgskole: Han delte sine erfaringar frå fleire tiår med sorggrupper etter samlvsbrot.

Familieterapeutane Cecilie Erichsen Lærkerød og Gunnar Martinsen frå Bjørgvin familievernkontor snakka om temaet «Når forholdet tar slutt, et sorgens kapittel - og utgangspunkt for et nytt samarbeid.»

Målgruppe: For alle som har opplevd samlivsbrot eller som gjennomgår samlivsbrot, pårørande til personar som har gjennomgått eller som gjennomgår samlivsbrot og andre interesserte.

Arrangementet er ein del av "Sorgmånaden 2020" som blir arrangert Bjørgvin bispedøme, Kirkens SOS Bjørgvin, Kirkens Bymisjon Bjørgvin og Fana prosti.