På troen løs: Tung tids tale

Forfatter og mor Olaug Nilssen i samtale med biskop Halvor Nordhaug 10. april.

På troen løs: Tung tids tale

I Olaug Nilssens bok «Tung tids tale» merker vi under alt sinnet og fortvilelsen en eksistensiell opplevelse av mening. Hva bunner den i?

Onsdag 10. april frå 19:00 til 20:30
90/60,– (stud./honnør)
Arrangør: Bjørgvin bispedømme i samarbeid med Litteraturhuset

Olaug Nilssen er kjent som en av våre skarpeste forfatterstemmer, med røtter i det vestlandske kulturlandskapet. For boken «Tung tids tale» fikk hun både Brageprisen og Nynorsk litteraturpris for 2017.
Fra begrunnelsen til Brageprisen: “Tung tids tale er eit rørande brev til ein elska son, ein fortvila rapport frå ein utmattande kvardag og eit verknadsfullt kampskrift mot diagnosesamfunn og rigid byråkrati. ... “Tung tids tale” er ei både rå og nyansert, kamplysten og sorgtung historie om kjærleik som krev alt ein har å gi”.

Forlaget (Samlaget) presenterer boken slik:

“Dette er inga heltehistorie. Det er ei kjærleikshistorie.

Ein liten gut mistar språket og forandrar personlegdom. For mora byrjar ein kamp, først for å forstå kva som skjer med guten, og så for å få hjelp til å gi han den omsorga og oppfølginga han treng. Familien er plutseleg i ein svært utfordrande livssituasjon, og dei må igjennom lange og utmattande prosessar for å få hjelp. Mødrer skal aldri gi opp, blir det sagt, men kva er aksept, og kva er å gi opp? Tung tids tale er ei sterk historie om å vere foreldre til eit autistisk barn. Om kampen for at barnet skal bli sett som den han er, og få den støtta han og familien treng.”

Teaterstykket “Tung tids tale” ble i 2018 vist 50 steder rundt I Norge, med stort fremmøte og til gode kritikker. Riksteateret presenterte stykket slik: “Tung tids tale er inga heltehistorie. Det er ei historie om oss alle. Skrive med både humor, sinne og varme. Om ei mor som må gi så mye meir kjærleik enn ho kan få. Om ei mor som møter ei tyngre tid enn ho visste fanst. Midt i Norge, midt i livet, midt i kvardagen til folk».

I samtaleserien «På troen løs», inviterer biskop Halvor Nordhaug markante og modige mennesker til samtale om tro og ikke-tro med håp om at både han og vi blir rikere.