Vi er med på krafttaket

Åsane kyrkjelyd er med! Lygra og Fridalen er med! Det same er kyrkjelydane i Ervik og Leikanger. Og fleire har sagt at dei er med på årets solidaritetsaksjon «Krafttak for misjon – Saman som kyrkje i heile verda».

Åsane menighet samla inn pengar til aksjonen på ei drive in-gudsteneste. Foto: Tor Vilhelm Tysseland

Din kyrkjelyd kan òg vere med på denne landsdekkande aksjonen.  På denne måten kan vi stå saman med den verdsvide kyrkja og kampen for dei som er ramma av corona-pandemien.

Aksjonen går frå 1. pinsedag til St. Hans. Kvar kyrkjelyd er oppmoda om å bidra med f.eks. kr. 5.000,- til organisasjonane som utgjer SMM (Samarbeid Menighet og Misjon). Dette er organisasjonane vi samarbeidar med: Det Norske Misjonsselskap, Normisjon, Den Norske Israelsmisjon, Misjonsalliansen, Stefanusalliansen, Areopagos og HimalPartner.  Dei samarbeidar med lokale kyrkjelyder og organisasjonar for «desse mine minste».

Midlane kan anten bli gitt som:

• ekstraordinær gåve frå soknerådet
  • som eit ekstra offer
  • som misjonsløp
  • sal av blomar
  • planteloppemarked
  • strikkeselskap
  • opprette innsamlingsaksjon på Facebook
  • eller andre måter

Gjer det mogleg for din kyrkjelyd å seie: «Vi er med»! La oss stå saman med den verdsvide kyrkje og dei som lid!