Gudstenester på nett 29. mars

Også på søndag kan du velja mellom fleire gudstenester. I Bjørgvin er det nokre kyrkjelydar som sender gudstenester på nett, og NRK si radiogudsteneste blir også overført på TV. Sida blir oppdatert. NB! Hugs sommartid - dvs. at kl.11. kjem ein time tidlegare.

Opptak av fasteaksjonsgudsteneste for ungdom som blir sendt søndag 29. mars kl. 18.00

NRK sendergudsteneste frå Oslo domkirke kl. 11.00 på P1 radio og NRK 2 TV med bl.a. fungerande preses Atle Sommerfeldt, domkirkeprest Elisabeth Thorsen og musikarar frå Oslo domkor og Oslo domkirke.

I Bjørgvin har vi fått melding om at desse gudstenestene blir overført på nett 29. mars frå kl. 11.00:

GUDSTENESTER SØNDAG 29. MARS

Bergen

• Bergen internasjonale menighet/Bergen International Church
    Service in English with pastor Wills Kalisha, at 16.00
  • Birkeland kl. 11.00. Gudsteneste på facebook
  • Biskopshavn og Eidsvåg kl. 11: Gudsteneste på Facebook.
    Prest: Martin Nørremark. Organist: Irina Blankova. Sanger: Benedicte Sjøvold.
    Tema for gudstenesta er "Det kommer å gå bra".
  • Fridalen kl. 11: Gudsteneste på Facebook
  • Loddefjord kl. 11: Gudsteneste på Nettsida
    Prest: Arve Haugland.
  • Sandviken kl. 11: Gudsteneste på nettsida/Facebook.
    Medvirkande: Sverre Langeland, Helge Unneland og Ivar Mæland.
  • Slettebakken kl. 11: Gudsteneste på nettsiden - direkte link her.
    Liturg: Thor Brekkeflat, predikant: Lars Petter Eide, kantor: Kåre Rivenes.
  • St. Jakob  Gudsteneste-podcast for ungdom.
  • Sædalen kl. 11: Gudsteneste på Facebook
  • Søreide frå kl. 9: Gudsteneste/andakt på facebook  og heimesida. Der vil også ukens regnbuebønn bli publisert, som er en del av Kirkens nødhjelps fasteaksjon.
  • Åsane. Minigudsteneste på podcast, produsert av Martin Aalen Hunsager og Kurt Ove Mæland.
  • Kl. 18: Fasteaksjonsgudsteneste for ungdom i heile Bjørgvin bispedøme, i Tveit kirke på Askøy. Sjå gudstenesta på kyrkja.no/bjorgvin direkte link frå vimeo
    Medvirkande:
    Produksjonsleiar er Anine Vieth Mildestvedt, Bjørgvin bispedømme
    Liturg: Thor Haavik
    Medprodusentar: Solveig Hauge Birkenes og Henny Genius, Askøy kirkelige fellesråd og Bjørgvin bispedøme
    Lyd og bilde: John-Edvard Genius, Askøy kirkelige fellesråd.
    Band og vokal: ungdommar frå Alive Askøy

Hordaland utanom Bergen

• Ask kyrkje med ungdomsprest Ingrid Myrtveit Petersen. Søndagsskule frå Strusshamn kyrkje. Sjå Askøy kyrkjelege fellesråd si nettside.
  • Austrheim og Fedje - Gudsteneste frå kjøkenbordet (ulike innslag og videoar)
  • Fitjar kyrkje med sokneprest Roald Drønen, kantor Jan Overweg, kyrkjelydsped. Randi L. Matre på Youtube
  • Meland kyrkje. Helgehelsing lagt ut 28. mars på Youtube
  • Norheimsund kyrkje - Sundagshelsing med Lars Arne Vik,  Margrete Lid Kjosås, Sevinj Askarova Øvrehus og Elin Vestbøstad lagt ut frå 27. mars på Youtube
  • Sveio kyrkje - Ung messe på åtte minutt med mykje action. Ved sokneprest Gisle Sørhus og masse konfirmantar og andre ungdomar heimefrå - Facebook Sveiokyrkja
  • Øygarden. Andaktsstund ved sokneprest Espen Tveten, med kantor Øystein Steinsland på piano og solosong ved Mathilde Karin Dale på nettsidene

Sogn og Fjordane

• Loen kyrkje, Stryn. Gudsteneste på Youtube

Du kan sjå filmar fra offentlege facebook-sider, sjølv om du ikkje har ein eigen profil. Les meir her.

ANDAKTER, MUSIKK OG ANDRE ARRANGEMENT

• Bjørgvin bispedøme i samarbeid med domkirken menighet  sender daglege andakter med bøn og musikk kl. 12:00, mandag til lørdag.
  • Årstad kirke. Miniandaktar ved sokneprest Signe Sandberg
  • Loddefjord: Inviterer til dagleg bønnestund på Facebook kl. 11:30.
  • Birkeland: Andakter på instagramkontoen @birkelandmenighet
  • Johanneskirken: Klokkespillkonsert lørdag 28. mars kl. 15-16 på Facebook.
  • Fana og Ytrebygda: Påskekor! Dette er et musikkprosjekt som er åpent for alle, om du bor i Fana eller ei. Frist: 31. mars. Les mer om hvordan du kan bli med her.
  • Birkeland: Live-stream av nattkafe for ungdom på facebook-siden til Birkeland-Ung
  • Søreide: Tirsdager publiseres "ukens salme" og onsdager publiseres "ukens meditasjon" på facebook og hjemmesiden.

FOR BARN GJENNOM VEKA

Borna kan treffe dukkene Jonas og Julie frå Søndagsskulen på Youtube.

Tips oss gjerne om fleire i Bjørgvin som sender gudstenester. Sjekk også din lokale kyrkjelyd sin nettsider eller facebooksider, det er stor aktivitet på nettet for tida.

Tilbod komande veke

Frå mandag 30. mars kan du igjen vera med på bøn frå Mariakirken kl. 12  kvar dag mandag - laurdag.

Her er fleire stader du kan be, tenne lys, be om forbønn, chatte og få påfyll: