Verneombod i Bjørgvin bispedøme

Verneombod i Bjørgvin samla i januar 2023: (framme f.v.) Jørgen Skogestad Kleiven - Vesthordland, Hege Høibye - Nordfjord, Marit Isaksen Espedalen - hovudverneombod, Olav Johannes Oma - Sunnhordland, Gunn Kongsvik - Bergensdalen (bak f.v.) Inge Høyland - Bergen domprosti, Frode Kvamsøe - Hardanger og Voss, Arne Mulen - Åsane, Håkon Kinsarvik - Nordhordland, Roar Hallesby Evjedal - Fana og Sverre Johan Nærheim - bispedømekontoret.

Verneombodet skal vere med å skape eit godt og helsefremmande arbeidsmiljø på arbeidsplassen. Verneombodet si rolle er å ivareta arbeidstakar sine interesser i saker som angår arbeidsmiljøet. Alle problem bør fyrst søkjast løyst av den som best kjenner det, for eksempel ved at den einskilde tek opp saka med sin nærmaste overordna. Dersom saka ikkje vert løyst, er det naturlig at verneombodet vert kontakta.

Oppdagar du forhold som kan medføre ulykke- eller helsefare, skal du straks varsle leiar og dei som er utsett for fare.

VERNEOMBOD I BJØRGVIN BISPEDØME ER:
HOVUDVERNEOMBOD Marit Isaksen Espedalen  958 28 337 E-post
Nordfjord prosti Hege Høibye 413 75 495 E-post
Sunnfjord prosti Frode Skeide 951 00 916 E-post
Sogn prosti Wenche Lie Lysne 995 54 531 E-post
Nordhordland prost Håkon Kinsarvik 97644169 E-post
Åsane prosti Arne Mulen 905 58 049 E-post
Domprostiet Inge Høyland 415 63 972 E-post
Bergensdalen prosti Gunn Kongsvik 970 04 967 E-post
Fana prosti Roar Hallesby Evjedal 934 41 968 E-post
Vesthordland prosti Bjarte Nese 915 32 437 E-post
Hardanger og Voss prosti Frode Kvamsøe 901 96 514 E-post
Sunnhordland prosti Olav Johannes Oma 906 38 825 E-post
Bispedømekontoret Sverre Johan Nærheim 934 89 526 E-post

Vara for hovudverneombod er Inge Høyland, verneombod i Bergen domprosti.

Vararepresentantar for kvarandre er elles:
Nordfjord - Sunnfjord
Sogn - Hardanger og Voss
Nordhordland - Åsane
Domprostiet - Vesthordland og Bergensdalen
Sunnhordland - Fana

For meir informasjon om vernetenesta og arbeidet med HMT i Bjørgvin bispedøme, sjå handbok for HMT på Kyrkjebakken.