Menigheten ønsker at lokalene skal brukes til å fremme kirkelige handlinger og lokale formål for å løfte frem lokalt fellesskap, identitet og samhold, og vil derfor prioritere utleie til disse formålene.
Lokalene er lagt til rette for dåpsfest, konfirmasjonsfest, minnesamvær, ulike lokale lag og foreninger, lokal møtevirksomhet og liknende. Vi fraråder bryllup, da arrangement må avslutte innen kl. 22.00 og ryddes innen kl. 23.00. Det er ikke tillatt med lydanlegg utendørs, partytelt eller grill.
Grunnpris utleie for Villa Kirkebakken 2025:
Menighetslokalet med kjøkken kr. 9.900,-
Tilgang dagen før, 1000 kr.
Leietaker ifm kirkelige handlinger som dåp, konfirmasjon eller gravferd fra våre kirker får 25 % rabatt på grunnpris.
Stuen er på ca. 75 kvm. Det er tilhørende kjøkken med serveringsmuligheter for inntil 50 personer. Det er et fastmontert lerret og framviser og et digitalt Yamaha Clavinova CLP-535 piano tilgjengelig. Villa Kirkebakken har ikke lydanlegg til utleie. Der er heller ikke gjeste-wifi.
For spørsmål og avtale om leie av lokaler kontakt menighetskontoret på tlf. 23 62 98 70 eller epost post.BO.oslo@kirken.no