Vaksdal sokn innfører ny liturgisk musikk

Nye liturgiske melodiar syngast for første gong på første juledag. Forsongarar er velkommen til øving ein time før gudstenesten.

Vaksdal sokn innfører ny liturgisk musikk

Som einaste sokn i Vaksdal Kyrkjelege Fellesråd har Vaksdal sokn valt å nytta dei nye liturgiske melodiane for festtidene, og dei syng me for første gong på første juledag i Vaksdal kyrkje. Det vert øving med forsongarkor ein time gudstenesten. Kyrkja sentralt har spelt inn alle melodiane, og dei kan me høyre og øve på her.

Kyrie og gloria

Kyrie og gloria er skrive som vekselsong av Trond Kverno, her treng me forsongare.

Kyrie & Gloria, Serie for festtidene, nynorsk from Den norske kirke on Vimeo.

Sanctus

Sanctus har fått ein ny melodi av Harald Gullichsen.

Sanctus, Serie for festtidene, nynorsk from Den norske kirke on Vimeo.

Agnus Dei

Egil Hovlands melodi til Agnus Dei er videreført frå 1977-litugien.

Agnus Dei, Serie for festtidene, nynorsk from Den norske kirke on Vimeo.