VELKOMEN TIL GUDSTENESTE I PÅSKA

I den "stille veka" er det gudsteneste i fleire av kyrkjene i Vaksdal. Skjærtorsdag og Langfredag er det og orgelresitasjon ein halv time før gudstenestene. Nokre gudstenster er kungjorde som felles-gudstenester for to eller tre sokn, men ALLE gudstenestene er for ALLE frå heile verda som vil koma!

VELKOMEN TIL GUDSTENESTE I PÅSKA

SKJÆRTORSDAG - 6. april

Eidsland kapell Kl. 10.30: Orgelresitasjon ved organist Frode R. Vik.

Eidsland kapell Kl. 11.00: Nattverds-gudsteneste ved sokneprest Edvard Bø og organist Frode R. Vik. Takkoffer til Fasteaksjonen/Kirkens Nødhjelp.

Dale kyrkje kl. 18.30:  Orgelresitasjon ved organist Frode R. Vik.

Dale kyrkje kl. 19.00: Nattverds-gudsteneste ved sokneprest Edvard Bø og organist Frode R. Vik. Takkoffer til Kyrkjelydsarbeidet.

LANGFREDAG - 7. april

Vaksdal kyrkje kl. 10.30:  Orgelresitasjon ved organist Ruben Gjertsen.

Vaksdal kyrkje Kl. 11.00: Pasjons-gudsteneste ved sokneprest Frode Kvamsøe og organist Ruben Gjertsen m/fl.  Nattverd.

PÅSKEDAG - 9. april

Nesheim kyrkje kl. 11.00: Felles høgtidsgudsteneste for Eksingedalen, ved sokneprest Edvard Bø og organist Frode R Vik. Nattverd. Takkoffer til Fasteaksjonen/Kirkens Nødhjelp. Kyrkjekaffi.

Stamnes kyrkje kl. 11.00: Felles høgtidsgudsteneste for Vaksdal, Dale og Stamnes sokn, ved sokneprest Frode Kvamsøe og organist Ruben Gjertsen. Dåp. Nattverd. Takkoffer til Normisjon.

Bergsdalen kyrkje kl.16.00: Høgtidsgudsteneste ved sokneprest Frode Kvamsøe og organist Ruben Gjertsen. Dåp. Nattverd. Takkoffer til Fasteaksjonen/Kirkens Nødhjelp. Kyrkjekaffi.

2. PÅSKEDAG - 10. april - er det ingen gudsteneste i Vaksdal.