Ord for dagen 25.03.2021 sokneprest Eli Vatn

Sukk for dagen av sokneprest Eli Vatn.

Sjøv hønene mine har portforbud, dei slit med fugleinfluensaen. Foto Eli Vatn.

Kven kan eg gje skulda! Eg er sint, redd kanhende også, men eg veit ikkje kven eg kan gi skulda. Irritasjonen tyt ut på feil plasser og gjer alt berre verre. Kvar kan eg gjere av det før det øydelegg alt for mykje? I slike stunder kan eg skjøne kvifor det gjekk som det gjekk med Jesus. Han tok ansvaret, tok på seg skulda. Kan eg berre gje skulda til Han?