Ord for dagen - 04.05.2020 av sokneprest Eli Vatn

Volbu kyrkje 4. mai. Lysa er tende for måndagar. Om ein ikkje elskar dei like mykje som Stordalen gjer, er dei med å gje ei rytme, ei ny byrjing, ei ny arbeidsveke. Levebrød, meininga i å kjenne på kreftene sine. Fleire enn til vanleg stundar etter det no!

Synst i bygda ligg Rogne kyrkje, kransa av gardar, bustader, og med skiferbruddet. Karane kom gåande oppover dit, tidleg morgon for å slite, arbeide. Tunge morgonar då dei gjerne skulle vore heime, i regn eller snø. Men heilt sikkert og vakre klare morgonar der dei har kjent på at verda er stor og vakker, den klare lufta og fuglesongen har gitt glede.

Eit glimt frå Rogne kyrkje i dag, med Magne Olav og morgonsalmen Se, nu stiger solen..

Eli har lagt ut ein video på facebook, sjå den på denne lenken; Video Rogne kyrkje 4.mai Se, nu stiger solen av havets skjød, på orgel kyrkjemusikar Magne Olav Selland.

798 Se, nu stiger solen av havets skjød

Tekst: Jacob Knudsen 1891

Melodi: Olaf Ring 1915

1 Se, nu stiger solen av havets skjød,
luft og bølge blusser i brann, i glød;
hvilken salig jubel, skjønt alt er tyst,
medens lyset lander på verdens kyst.

2 Jeg vil ånde luften i fulle drag,
synge Gud en sang for den lyse dag,
takke ham, at morgnen meg enn er søt,
at meg dagen fryder, tross synd og død,

3 takke ham som gav meg, når sol står opp,
selv å føle morgen i sjel og kropp,
at all mørkhet svinner og sjele-ve,
blott jeg trygt kan sie: Din vilje skje!

4 O, at jeg tør favne deg, skjære dag,
kalle deg med navne, min sjels behag,
alle gode navne, som best jeg vet:
Moder, søster, elskte: Min kjærlighet,

5 Lysvell bakved lysvell i himlen inn,
dit hvorfra den kommer nu, morgnens vind,
rett som om det åndet av lyset ut -
o du milde Fader, min skaper, Gud!

6 La meg nu kun drage på nattmørkt hav,
la meg bare stevne imot min grav;
livets Gud meg skjermer, jeg er hans barn,
ut hans hånd meg river av dødens garn.

7 Se, da stiger solen av hav på ny,
alle dødens skygger for evig fly,
å for seiersjubel, for salig lyst:
Lyset stander stille på livets kyst!

Vi kan ikkje møtast, men vi kan fortsatt be! Kvar morgon klokka 08.30 held soknepresten ei enkel morgonbøn i Volbu kyrkje.
De som sit heime kan delta i morgonbøna gjennom sjølv å tenne eit lys, be ei bøn. De kan og sende kyrkja ei bøn via SMS til sokneprest Eli Vatn på 99129976, eller på messenger til henne.