Ord for dagen - 02.05.2020 av sokneprest Eli Vatn

Volbu 2. mai!"Våkn opp og slå på dine strenger," så høgstemt kan dei ha vorte mine forgjengarar når dei har sett ut vindauga frå sakristiet, utover kyrkjegard og bygd, sett rekka av prestar som har vore der før og gått inn for altaret!

Vi står alle på skuldrane til nokon, i ein samanheng, ja mange sammenhenger. I går kunne vi bera vidare kampen og arbeidet for solidaritet og rettferd. I dag på ein litt alminnelig grå laurdag; i trass eller glede: våkne opp og synge "en deilig morgensang". Litt orgelspel hjelper oss alle til himmelgang og takkesang. Nyt Kingo og Magne Olav. Eli har lagt ut ein video på facebook, sjå den på denne lenken:

Video Volbu kyrkje 2.mai Våkn opp og slå på dine strenger, på orgel kyrkjemusikar Magne Olav Selland

792 Våkn opp og slå på dine strenger

Tekst: Thomas Kingo 1674

Melodi: Hamburg 1690

1 Våkn opp og slå på dine strenger,
syng meg en deilig morgensang!
Min sjel, du må ei dryge lenger,
gjør med din takk en himmelgang!
Treng inn i himlens stjerneborg
og glem så lenge verdens sorg!

2 La, Jesus, nå ditt lys få skinne
i meg, at jeg som lysets barn
meg ikke lar av verden blinde
og snøres inn i Satans garn!
Rettferdighetens sol er du,
som fyller hjerte, ånd og hu.

3 Skal sykdom, sorger og ulykke,
skal trengsel eller fattigdom
meg etter Herrens vilje trykke,
la aldri troen støtes om,
men gi meg kraft i større mål
å drikke prøvens kalk med tål!

4 Velsigne, Herre, fra det høye
mitt kall, mitt arbeid og min sved,
gi meg til frukten av min møye
en frelst og god samvittighet!
Gud, vis meg veien jeg skal gå
for i din frykt mitt brød å få!

5 Jeg aldri vil på verden bygge,
om lykken enn vil med meg stå,
men som min dag tar til å rygge,
vil jeg mitt hjerte minne på
at glasset rinner, tiden går,
og evigheten forestår.

Vi kan ikkje møtast, men vi kan fortsatt be! Kvar morgon klokka 08.30 held soknepresten ei enkel morgonbøn i Volbu kyrkje.
De som sit heime kan delta i morgonbøna gjennom sjølv å tenne eit lys, be ei bøn. De kan og sende kyrkja ei bøn via SMS til sokneprest Eli Vatn på 99129976, eller på messenger til henne.