Ord for dagen - 25.04.2020 av sokneprest Eli Vatn

Volbu 25. april. Dei skal få nokre morgontankar kvar av desse fire vesena

Foto: Eli Vatn

Den fyste er Matteus. Han er symbolisert med eit menneske med vengjer, det er ikkje ein engel som ein kunne tru. Nei eit menneske. Han er teikna slik fordi han starter forteljinga med Jesu ættetavle. Ho startar slik: «Dette er ættetavla til Jesus Kristus, Davids son og Abrahams son.» Så ramsar han opp 14. slektsledd frå Abraham via David fram til Josef, mann til Maria Jesu mor.

Dette er Josef si forteljing, forteljinga om korleis han drøymer om Maria som er blitt med barn ved Den heilage Ande, korleis han tek henne til seg, tek fars ansvaret for Jesus og etter kvart rømer til Egypt når Herodes er etter dei!

Inn i ei ny tid er lysa i dag spesielt tende for dei som forvaltar det gode i arven slik at det nye livsnødvendige få rom.

104 I et skur ved Betlehem

Tekst: JohnBell, Graham Moule 1987

Oversatt: Hans Olav Mørk 1999

Melodi: Irsk folketone

1 I et skur ved Betlehem,
gjemt i Josefs store trøye,
lå Guds dyrebare Ord
som et nyfødt barn i høyet.

Refreng:
Han er her når vi synger,
han gir liv, lek og latter,
himmelrikets skjulte skatter.

2 Han fikk se et folkehav
uten håp og uten føde,
og Guds dyrebare Ord
mettet alle i det øde.

3 Skjult av hagens mørke trær
sto soldater for å ta ham,
og Guds dyrebare Ord
bar det korset verden ga ham.

4 Naglet fast til dødens tre,
under himmelhvelvets torden,
ba Guds dyrebare Ord
for en bøddel og en morder.

5 Gjennom hagens klare dugg,
som i jordens første morgen,
brøt Guds dyrebare Ord
ut av tomheten og sorgen.
Refreng

Vi kan ikkje møtast, men vi kan fortsatt be! Kvar morgon klokka 08.30 held soknepresten ei enkel morgonbøn i Volbu kyrkje.
De som sit heime kan delta i morgonbøna gjennom sjølv å tenne eit lys, be ei bøn. De kan og sende kyrkja ei bøn via SMS til sokneprest Eli Vatn på 99129976, eller på messenger til henne.