Ord for dagen - 16.04.2020

Volbu kyrkje torsdag 16. april. Lysa er tende for oss alle!

Dør i Volbu kyrkje måla av Sigmund Årseth. Foto Eli Vatn

I dag er eg spesielt takksam for alle dei som sprer lys, som held håpet oppe. Alle som i løpet av dagen gje eit smil, møter meg og andre med vennlegheit. Alle som lyttar, trøystar og fortel at det kjem til å gå bra. Sigmund som måla sigerslammet og alle dei andre teikna i våpenhuset, kunstnarar, salmediktarar og komponistar. Dei gjer dagen lysare og lettare.

Eg saknar å vera ein del av salmesongen. Eg minnes farmora mi som gjekk og song. Då dei spurde kva ho var så glad for som gjekk og song svara ho; «eg syng ikkje fordi eg er glad, men for å bli glad». Ja slik trur eg og det er; Du blir sjølv glad av å synge, av å spreie lys, av å «gå med så salig et bud».

199 Å salige stund uten like

Tekst: Johan Halmrast 1890

Oversatt: Jens Otterbech 1921

Melodi: Kristian Wendelborg 1890

1 Å salige stund uten like,
han lever, han lever ennu!
Han vandrer i seierens rike,
min sjel, hvorfor sørger da du?
Han er ikke lenger i graven,
hvor bleknet i døden han lå;
jeg levende så ham i haven,
og aldri så skjønn jeg ham så,
jeg levende så ham i haven,
og aldri så skjønn jeg ham så.

2 Han lever, og jeg skal få bringe
hans venner det salige ord -
tenk, jeg som er ringest blant ringe,
den minste han kjenner på jord.
Tenk, jeg skal hans hilsen frembære,
å kunne jeg synge det ut!
¦: Mer kunne ei engler begjære
enn gå med så salig et bud. :¦

3 Å salige stund uten like,
han lever, han lever ennu!
Han vandrer i seierens rike,
min sjel, hvorfor sørger da du?
Du søkte din trøst i den døde,
og dvelte ved gravnatten kun;
¦: så fikk du den levende møte,
å salige, salige stund! :¦

Vi kan ikkje møtast, men vi kan fortsatt be! Kvar morgon klokka 08.30 held soknepresten ei enkel morgonbøn i Volbu kyrkje.
De som sit heime kan delta i morgonbøna gjennom sjølv å tenne eit lys, be ei bøn. De kan og sende kyrkja ei bøn via SMS til sokneprest Eli Vatn på 99129976, eller på messenger til henne.