Ord for dagen - 14.04.2020

Volbu kyrkje 14. april. Lysa er tende for godheit.

Glassmalerier i Volbu kyrkje. Foto: Eli Vatn

Den sigrande Jesus er ofte avbilda som eit lam med seiersfane. No fyller dei fjøsa med liv og glede. Vi har hatt nokre lam gjennom tidene, leikne søte fulle av liv. Vi bar på dei, kosa med dei. Dei påkalla, skapte godheit. Vi treng å kjenne det fylle oss, vi treng å vise det.

Det er av og til ein kamp, ein kamp Jesus vann. Då eg var liten var filmane snillare. Heltane drap ikkje. Dei var heltar fordi dei var gode i seg sjølve, ikkje fordi dei var sterkast. Eg kan hugse kjensla av at noko gjekk sund fyste gong eg såg ein helt drap. Då tapte godheita. Slik er det ikkje med helten i påskedramaet. Det gjekk som det måtte; han vart drepen. Og nett ved det sigra godheita. Forunderleg nok. Berre tenk på eit lite lam, så kjenner du det.

207 Livet vant, dets navn er Jesus

Tekst: Olov Hartman 1973, oversatt av Eivind Skeie 1980

Melodi: Lyra Davidica 1708

1 Livet vant, dets navn er Jesus.
Halleluja.
Han var død, men se han lever.
Dødens porter åpner han,
halleluja,
viser vei til livets land.
Halleluja.

2 Hva er murer, hva er graver?
Halleluja.
Han er med oss alle dager.
Halleluja.
Én er Herren, én vår tro.
Halleluja.
Ett er brødet på hans bord.

3 Brødet brytes, vinen deles,
halleluja,
for at vi ved tro skal leve.
Halleluja.
Av vår hyrde, sterk og god,
får vi liv og overflod.
Halleluja.

4 Jesus døde for oss alle.
Halleluja.
Vi skal leve for hverandre.
Jesus oppstod. Så skal vi,
oppstå til et evig liv.

Vi kan ikkje møtast, men vi kan fortsatt be! Kvar morgon klokka 08.30 held soknepresten ei enkel morgonbøn i Volbu kyrkje.
De som sit heime kan delta i morgonbøna gjennom sjølv å tenne eit lys, be ei bøn. De kan og sende kyrkja ei bøn via SMS til sokneprest Eli Vatn på 99129976, eller på messenger til henne.