Ord for dagen - 08.04.2020 av sokneprest Eli Vatn

Volbu kyrkje 8. april, kyrkja ligg som ho har gjort i snart 200 år. Inne er lysa tende for håp, for dei gode kreftene som sprengjer på.

Volbu kyrkje Foto: Eli Vatn

Ute står naturen og dirrar, og eg vakna med noko et tykte var eit traneskrik. Det gode med å ha blitt vaksen er tolmodet fordi eg veit så vel at knoppane vil breste. Då eg var yngre kunne eg ikkje vente, eg stunda så etter grøne åkrar og liv. No kan eg nyte å vera i at det gode stille og mest umerkeleg er på gang. Det vert ikkje ei salme i dag; men Karin Boye sitt dikt «Visst gör det ont» kunne godt vore ei salme.

2020 04 08 IIjpg.jpg

«Visst gör det ont»

av Karin Boye

Ja visst gör det ont när knoppar brister.
Varför skulle annars våren tveka?
Varför skulle all vår heta längtan
bindas i det frusna bitterbleka?
Höljet var ju knoppen hela vintern.
Vad är det för nytt, som tär och spränger?
Ja visst gör det ont när knoppar brister,
ont för det som växer
och det som stänger.

Ja nog är det svårt när droppar faller.
Skälvande av ängslan tungt de hänger,
klamrar sig vid kvisten, sväller, glider -
tyngden drar dem neråt, hur de klänger.
Svårt att vara oviss, rädd och delad,
svårt att känna djupet dra och kalla,
ändå sitta kvar och bara darra -
svårt att vilja stanna
och vilja falla.

Då, när det är värst och inget hjälper,
Brister som i jubel trädets knoppar.
Då, när ingen rädsla längre håller,
faller i ett glitter kvistens droppar
glömmer att de skrämdes av det nya
glömmer att de ängslades för färden -
känner en sekund sin största trygghet,
vilar i den tillit
som skapar världen.

Vi kan ikkje møtast, men vi kan fortsatt be! Kvar morgon klokka 08.30 held soknepresten ei enkel morgonbøn i Volbu kyrkje.
De som sit heime kan delta i morgonbøna gjennom sjølv å tenne eit lys, be ei bøn. De kan og sende kyrkja ei bøn via SMS til sokneprest Eli Vatn på 99129976, eller på messenger til henne.