Ord for dagen - 07.04.2020 av sokneprest Eli Vatn

Volbu kyrkje 7. april. Lysa brenn i bøn for verda; i den stille veka, der vi ventar på påskedagane som og vert stille, på dagane deretter som vi ikkje veit korleis blir.

Volbu kyrkje Foto: Eli Vatn

Bibelen er oppslegen på Markus 4,28; «Av seg sjølv ber jorda grøde, først strå, så aks, så fulle korn i akset». Ein morgon der det gode stille stille, sakte, sakte veks fram – av seg sjølv.

678 Vi rekker våre hender frem

Tekst: Svein Ellingsen 1975

Melodi: Trond H. F. Kverno 1975

1 Vi rekker våre hender frem
som tomme skåler.
Kom til oss, Gud, og gi oss liv
fra kilder utenfor oss selv.

2 Alt godt, til vårt og andres vel,
er dine gaver.
I svakhet fremmer du ditt verk,
vår bare kvist skal skyte knopp!

3 Vi løfter våre hender opp
i bønn for verden.
La dem som lider, finne vern
mot kalde hjerters is og sne!

4 La våre henders nakne tre
få blomst og blader.
La våre liv få bære frukt
til legedom for andres sår!

5 Vi venter, efter smertens vår,
din nådes sommer.
Og sorg og glede blir til vekst
med frukt vi ikke selv kan se.

6 Din nådes skaperverk skal skje
i tomme hender.
O Gud, all godhets giver: Kom,
ta bolig i vår fattigdom!

Vi kan ikkje møtast, men vi kan fortsatt be! Kvar morgon klokka 08.30 held soknepresten ei enkel morgonbøn i Volbu kyrkje.
De som sit heime kan delta i morgonbøna gjennom sjølv å tenne eit lys, be ei bøn. De kan og sende kyrkja ei bøn via SMS til sokneprest Eli Vatn på 99129976, eller på messenger til henne.