Ord for dagen - 06.04.2020 av sokneprest Eli Vatn

Volbu kyrkje 6. april lysa er tende for håp i mørket. Salmediktaren Svein Ellingsen døydde i går, 90 år gamal.

Dør i Volbu Kyrkje. Foto: Eli Vatn

I Salma såkorn som dør i jorden gje han uttrykk fort håpet om oppståde med Jesu bilde frå preiketeksten i går; kveite kornet må falle i jorda og døy for å gje grøde. Det gjev håpet støtte av ei massiv erfaring frå naturen. Korn og druer, fylte aks og mogen vin. Og Ellingsen gjev eit anna håp i møte med mørket, det øydelagde; ikkje berre nytt liv; men og modning. Noko edelt, forsont og klokt kan vekse ut av dei slag livet gir.

2020 04 06 II.jpg

162 Såkorn som dør i jorden

Tekst Svein Ellingsen 1976

Melodi Harald Herresthal 1976

1 Såkorn som dør i jorden,
oppstår som fylte aks.
Druer som knuses i gjærkar,
modnes til gyllen vin.
Gud gi oss troen tilbake:
tro gjennom dypest mørke,
liv gjennom natt og død!

2 Vi som ble døpt til Kristus,
døpt til hans død og grav,
eier oppstandelsens løfte:
lovsang og evig liv.
Himmelens lovsang begynner
her hvor du selv er nær oss,
midt i vår natt og død.

3 Såkorn som dør i jorden,
lever i nye korn.
Kristus, i måltidets samfunn
gir du oss livets brød.
Deg skal vi takke og tilbe!
Slektenes evige lovsang
stiger fra natt og død!

Vi kan ikkje møtast, men vi kan fortsatt be! Kvar morgon klokka 08.30 held soknepresten ei enkel morgonbøn i Volbu kyrkje.
De som sit heime kan delta i morgonbøna gjennom sjølv å tenne eit lys, be ei bøn. De kan og sende kyrkja ei bøn via SMS til sokneprest Eli Vatn på 99129976, eller på messenger til henne.