Ord for dagen - 31.03.2020 av sokneprest Eli Vatn

Frygter Gud og kongen ærer. Volbu kyrkje 31. mars. Eg treng ikkje å bøye hovudet for å gå inn døra for å tenne lys for folket og styresmaktene.

Volbu kyrkje foto: Eli Vatn

Kongens reelle makt er erstatta av regjeringa, og i desse tider spesielt representert ved stats- helse- og finansminister. Vi lyer deira direktiv, og protesterer når vi finn det naudsynt slik det demokratiske system krev. Vi er myndige menneske som på dette vis søkjer dei beste løysingar for fellesskapet! Likevel kjennes det høveleg å ta av seg lua, stoppe opp litt og kjenne på AGE eller ÆREFRYKT når ein går inn i kyrkjerommet. Det er ei god og sunn kjensle! Ei kjensle i møte med Gud, det heilage. Om kyrkja vart reist i dag ville det kan hende stått; Age for Gud og medansvarleg for forvaltninga!

282 Himlens konge vil vi prise

Tekst: Henry Francis Lyte 1834 (oversatt av Karl Martiniussen 1939)

Melodi: John Goss 1869

1 Himlens konge vil vi prise,
knele for hans trone ned.
Nåde ny vil han oss vise
til oppreisning, kraft og fred.
Halleluja, halleluja -
Gud er kommet til oss ned.

2 Farne ætters ly og verge
var vår Gud av evighet.
Gjennom nød vil han oss berge,
grenseløs i trofasthet.
evig er hans majestet.

3 Englers hær i høye himmel,
lovsyng ham, vår Gud og Far,
sol og måne, stjerners vrimmel,
alt som er og blir og var!
Halleluja, halleluja -
toner alle helgners svar.

Vi kan ikkje møtast, men vi kan fortsatt be! Kvar morgon klokka 08.30 held soknepresten ei enkel morgonbøn i Volbu kyrkje.
De som sit heime kan delta i morgonbøna gjennom sjølv å tenne eit lys, be ei bøn. De kan og sende kyrkja ei bøn via SMS til sokneprest Eli Vatn på 99129976, eller på messenger til henne.